mandag 2. mars 2009

Vår tids viktigste kamp - en tagging?

Grenseløs har tagget meg til å si min mening om Fører Jensen og det norske Rasistpartiet, noe det er min store glede å gjøre.

Det Fører Jensen & co står for er svært utbredt i hele verden, men i Skandinavia blomstrer det i disse dager. Vi ser det daglig her i København. Vi ser det i regjeringen og i folketinget, som innfører det ene fremmedfiendtlige vedtaket etter det andre. Jeg vil si at Rasistpartiets holdninger går langt inn i andre partier også. Det er langt mer enn en tredjedel av norges voksne befolkning som er rasistisk.

Men Fører Jensen og hennes feige våpendragere er spydspissen, lakmustesten på hvor langt slike ondskapens krefter kan gå, og hvis de ønsket et klart og entydig svar her, etter Rasistpartiets siste utspill… så fikk de bekreftet at de kan gå svært langt. Man lurer på hva som blir den neste testen på nordmenns fremmedfiendtlighet.

Fører Hitler brukte liknende metoder. Hans reise mot makten var en studie i prøving og feiling.

Fører Jensen behøver knapt nok prøve seg fram. Hun vet at hver gang hun spytter på de fremmede så får hun økt oppslutning. Hun sier HOPP til fryktsomme og feige nordmenn, og de sier HVOR HØYT?

Hun sier at hun er lei seg for at hun blir sammenlignet med Føreren, men det er selvfølgelig bare løgn. Hun ser fram til å ta opp arven etter sitt store idol.

Jeg tagger Victoria, Rigmor, Kompromissløse meninger, Lise og Betty42 til å sørge for at Fører Jensen & co blir avslørt en gang for alle.

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for denne! Dette ser jeg frem til :-)

    Vet ikke om jeg rekker å gjøre dette før om en dag eller to, men gleder meg til å skrive!

    SvarSlett
  2. Støttes.

    Støttes.

    Støttes.

    SvarSlett
  3. Takk selv. Jeg ser fram til begges bidrag.

    SvarSlett