lørdag 4. april 2009

Strasbourg brenner

Radio Bagdad sender fra hete netter i og rundt Strasbourg:

Vi har skaffet oss gassmasker og dekker all hud. Det er skikkelig ubehagelig, men ingenting i forhold til tåregassen og alle de andre uhumskhetene Gestapo slenger mot oss. I dag er det seksti år siden angrepsalliansen NATO ble dannet og krigen fortsetter, både mot forsvarsløse underutviklede land og mot alle oss som protesterer og kjemper mot NATOs nådeløse militarisme.

Strasbourg brenner og det er et flott skue. Strasbourg og alle andre steder der tyranner møtes bør brenne.

Vestens maktapparat har lenge gjort alt i sin makt, tatt alle de mest brutale virkemidler i bruk for å knuse all opposisjon. Det er herlig å kunne fastslå at de har mislykkes fullstendig.

Opprørere har lenge blitt smadret av køller og knyttede never hver gang man prøver å uttrykke seg i sterke ordlag mot sinnssykdommen som styrer dagens verden. Vi får svi hver gang og våkner opp med blåmerker i flere uker etterpå, også merker vi ikke ante vi hadde, men det er lenge siden vi bestemte oss for at vi ikke skulle legge oss ned og dø, slik sauene gjør, slik flertallet av verdens befolkning gjør mot det de ser på som overmakten.

Men overmakten er skjør. Bare en tynn overflate skiller fra alt det råtne blodet inni dem som veldig lett renner ut. Kutt til deres råtne hjerte og hele dette korrupte og gjennområtne samfunnet faller i grus, slik det burde ha gjort for lenge siden.

9 kommentarer:

  1. Målet må bli å lage så mye balluba at byene nekter å la svina ha sine møter der; om ikke annet så ut i fra byenes egeninteresse.

    SvarSlett
  2. Det er demonstrantene som er fascister!! Maken til bevisstløs kollektiv ensretting må man til nazistene for å finne eksempler på. Tenk på lokalbefolkningen i Strasbourg!
    Vold har naturlig nok den enkle fordelen at man slipper og tenke selv og argumentere for sine synspunkter.
    For meg å alle andre frihetselskende mennesker er dere kun en gjeng med selvrettferdige primater! En simpel voldsromantiker er hva du er! Tenk selv og gjør noe komstruktivt isteden!! Du gjør meg kvalm!

    SvarSlett
  3. Du er slik en idiot, Martin. Du kaller meg en voldsromantiker, mens du, som støtter langt sterkere vold er «frihetselsker». Du setter stadig nye rekorder i hjernedødhet og tankeløs propaganda på vegne av dine herskere. Jeg spyr av deg og dine.

    Gringo: ja, det er det minste man bør gjøre.

    SvarSlett
  4. Du er utrolig ignorant!! Har jeg støttet noen som helst form for vold?? Eller tar du en BUSH? If you're not with us etc... Hva med å fortelle meg i detalj nøyaktig hvorfor du er imot NATO og hvorfor dette standpunktet rettferdiggjør vold? Men det krever jo SELVSTENDIG tankevirksomhet og krever at du løsriver deg fra den kollektive bevisstheten du er en del av

    SvarSlett
  5. Du støtter NATO. Du støtter generelt sett dagens samfunn, som er grunnlagt og opprettholdt på brutal voldsutøvelse. NATO er et av flere redskap i så måte, både nasjonalt og internasjonalt. Politiet og hæren utøver massiv vold på vegne av et undertrykkende samfunn. Andre kaller folk som deg lydbåndopptakere som passivt gjentar andres ord og gjerninger uten en selvstendig tanke i hodet. Jeg støtter selvfølgelig de fullt ut.

    det er du som klynger deg til dagens undertrykte, kollektive bevissthet med nebb og klør, og kommer med dine hjernedøde, idiotiske uttalelser på grunnlag av det.

    Er du et menneske eller en robot?

    SvarSlett
  6. Så utrolig fordomsfull du er, hva vet du egentlig om meg? Jeg vet om deg at du syntes det er vakkert skue at rabiate voldsapers handlinger går utover uskyldige mennesker! det oser hat og galle av deg! Jeg støtter NATO?? Javel?? Det var jeg ikke klar over! Du hyler høyt men du sier utrolig lite! Du er flink til å legge ord i munnen på folk. Klarer du ikke argumentere mot NATO med annet enn personangrep på meg, som forøvrig aldri på noen måte har hatt noen form for kontakt med deg før, klarer jeg desverre ikke ta deg seriøst! Hvordan forventer du da at noen andre skal gjøre det??
    Jeg er i høyeste grad menneske og derfor misliker jeg sterkt at du forherliger vold som går utover en fredelig tredjepart.
    Du derimot oppfører deg som en robot som bare lirer av deg dritt og floskler som "Er du menneske eller robot" eller "lydbåndopptakere" hver gang du blir konfrontert. Det fjerner selvfølgelig behovet for å tenke og argumentere på en skikkelig måte. Har du noengang i det hele tatt vurdert at det er en mulighet for at du tar feil? at alt ikke er så svart/hvitt som man kanskje skulle tro? eller er det bare OSS og DEM for deg? Det gir deg sikkert en god lodden selvrettferdig følelse,men dere har ikke oppnådd en dritt annet en å sette dere selv og saken dere står for i et negativt lys!

    SvarSlett
  7. Du argumenterer jo ikke, martin, men kommer som det så treffende blir sagt med hjernedød propaganda.

    Det er nokså klart at du støtter NATO.

    Dine ord avslører deg, på mer enn en måte. Hva med å komme med argumenter, for en gangs skyld? Det er liten tvil om hvem som er fordomsfull her.

    SvarSlett
  8. Jeg støtter absolutt ikke NATO og jeg støtter ikke demonstrantene i Strasbourg! er det et komplett umulig scenario for deg? Forøvrig ligger ikke bevisbyrden på meg, det er ikke jeg som forsvarer voldsbruk!

    SvarSlett